Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Spletna trgovina Volino-svetila.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. 

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi Vizitka, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Volino  je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Volino d.o.o, v nadaljevanju ponudnik oz. upravitelj. Splošni pogoji spletne trgovine volino.si.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.volino.si.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji poslovanja. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.volino.si.si. Upravitelj spletne trgovine Volino d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja spletne trgovine volino.si.si kadarkoli. O spremembah splošnih pogojev poslovanja bojo uporabniki obveščeni na spletnih straneh volino.si.si.
Z registracijo oz. izvršitvijo nakupa vsak obiskovalec spletne trgovine volino.si.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Volino.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Pogoji nakupa

 

 

Naročanje:
Naročanje blaga poteka preko spletne košarice. Ob prvem nakupu se lahko registrirate lahko pa nakupujete tudi kot gost, nadaljnji nakupi pa se izvedejo z uporabniškim imenom in geslom. Nakup izdelkov je možen  le uporabnikom spletne strani. Pred pošiljanjem  naročila, je potrebno pravilno  vnesti podatke za račun in dostavo. Poslano košarico z vsemi podatki in izbranimi izdelki bomo upoštevali kot vaše naročilo. Naročila se sklepajo preko e-pošte, tako da potrošnika po e-pošti obvestimo glede na prejeto naročilo o terminu in stroških dobave. Naročila sprejemamo tudi telefonsko, v tem primeru potrošnika pozovemo, v kolikor ima možnost da naročilo pošlje po e-pošti, če te možnosti nima si podatke zapišemo v naš šifrant kupcev s pripisom dneva in ure potrošnikovega naročila.
Slike na spletni strani so simbolične! Trudimo se, da je napak na spletni strani čim manj, vendar so napake možne in niso izključene tako v ceni kot v opisih. Pridržujemo si pravico, da lahko cene in opise spreminjamo brez predhodne najave. V primeru napake, ugotovljene šele ob vašem oddanem naročilu, vas bomo o napaki obvestili preko e-pošte ali telefona ter vam posredovali popravljeno ponudbo.

Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in je dostopno v tiskani verziji. Tehničnih storitev za prepoznavo in popravo napak pred oddajo naročila ne uporabljamo. Pogodbe se sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

 Cene:
Ponudba na spletu velja za objavljene izdelke. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. 

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike volino spletne trgovine, ki so volino d.o.o.zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik volino postanete z registracijo v spletni trgovini kot član volino ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost volino

Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Redna cena je običajno višja od Spletne cene. Kupci lahko tudi na prevzemnem mestu opravijo registracijo za člana volino) ali oddajo naročilo kot gost volino in s tem, ko volino d.o.o. zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Kadar pa je pri artiklu Redna cena prečrtana, pomeni, da imajo registrirani kupci spletne trgovine Volino možnost artikel kupiti po Spletni ceni.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo volino kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

 Dobava blaga:
Vse izdelke, ki so na zalogi, vam dostavimo v času, ki je določen pri vsakem izdelku posebej, dostava se šteje v delovnih dneh. V kolikor izdelkov v trenutku vašega naročila ne bi bilo na zalogi, se dobavni rok lahko tudi podaljša, naslednji rok pa vam sporočimo preko e-pošte ali telefona.

 Pošiljanje artiklov po povzetju:
Naročene izdelke lahko prejmete po hitri pošti na vaš naslov oziroma na naslov, ki je  naveden v naročilu. Poštnemu uslužbencu ali dostavljavcu ob prevzemu paketa izročite gotovino in DPD bo za vas izvršila plačilo. DPD-u plačate provizijo po veljavnem ceniku.
Stroški dostave so obračunano po ceniku  DPD Slovenije, lahko si jih ogledate na:

V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez slovenske kontaktne telefonske številke, vas prosimo, da nas za oddajo naročila kontaktirate na telefon 059 939 228 ali na email info@volino.si. In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian phone number, you can call our contact number 059 939 228 to assist you with your order processing or send us an e-mail: info@volino-svetila.si

 

Kupec

Kupci v spletni trgovini Volino.si so lahko fizične in pravne osebe. Fizične osebe pri nakupu dodatno varuje Zakon o varstvu potrošnikov. Uporabniki jamčijo za skladnost podatkov podanih pri registraciji in v procesu nakupa. Družba si v primeru kupčevih napak, zlorab ali kršitev pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevkov za nastalo škodo.

Plačila-plačilni pogoji

V volino.si spletni trgovini nudimo vrsto različnih kombinacij načinov dostave in plačil za različne izdelke. Kaj to pomeni za vaše naročilo, boste najlažje in najhitreje preverili tako, da željene izdelke naložite v košarico in skrbno sledite navodilom. V treh korakih pred oddajo naročila vam med vsemi možnostmi ponudimo le tiste načine dostave in plačil, ki so za izbrane izdelke v košarici na voljo:

  • plačilo po povzetju z gotovino (dostava)
  • plačilo s predhodnim nakazilom-prejmete dodatnih 3% popusta (dostava)
  • plačilo s kreditno kartico na daljavo (dostava)
  • plačilo s paypal
  • plačilo po računu (dostava)

Pošta Slovenije,DPD banke in mobilni operaterji uporabnikom za vsako plačilo obračunajo provizijo skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev volino.si spletne trgovine. V postopku naročila lahko izbirate med načini plačila, ki so skladni z izbranimi izdelki, načinom dostave ter vrsto kupca. Priporočamo nakup s predhodnim plačilom, ki ga lahko najceneje izvedete preko vaše banke. Nakup s predhodnim plačilom preko vaše banke še posebej priporočamo v primerih, ko kupujete dražje izdelke ali pa oddajate naročilo, ki ga boste prejeli v več pošiljkah. Prihranili boste 3%!

Kupcem omogočamo nakupe z različnimi rednimi in promocijskimi popusti. Pri nakupu se popusti ne seštevajo. Objavljene cene vključujejo največje možne spletne popuste.

PLAČILO S PREDHODNIM NAKAZILOM

Priporočamo kot cenovno najugodnejši način plačila! Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja upravitelja Volino d.o.o. št. SI56 0204 1026 0769 658 (NLB d.d.). Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem. S tem si boste zagotovili hitrejšo izvedbo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Prosimo, da upoštevate, da prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil na naš račun, tako da se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zalog v času oddaje naročila.

PLAČILO PO POVZETJU Z GOTOVINO

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. Če boste v času dostave kljub temu odsotni, lahko kasneje naročeno pošiljko dvignete in plačate na najbližji pošti.

V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in jo bo dostavna služba vrnila na naše stroške k nam, vam bomo zaračunali dodatne stroške

Pozor!

Če kupujete dražje izdelke ter v primerih, ko boste pošiljko prejeli v več paketih, priporočamo nakup s predhodnim nakazilom preko vaše banke oz. spletne banke. Prihranili boste!

V primerih, ko pošiljko dostavi DPD  in plačate kupnino poštarju ob prevzemu, vam bo DPD zaračunala stroške plačila preko obrazca UPN (univezalni plačilni nalog) po njihovem ceniku.

Pri plačilih nad 1.000,00 € mora izvajalec plačilnega prometa skladno z Uredbo (ES) 1781/2006 Evropskega parlamenta in sveta, preveriti vaše podatke. Na podlagi osebnega dokumenta je potrebno na hrbtno stran posebne položnice zabeležiti podatke, ki so potrebni ob vnosu položnice v računalnik, in sicer: vrsto dokumenta, številko osebnega dokumenta, kraj izdaje osebnega dokumenta in državo izdaje osebnega dokumenta. Pri plačilih nad 15.000,00 € je potrebno v računalnik vnesti še: kraj rojstva, datum rojstva in davčno številko.

Priporočamo plačilo s predhodnim nakazilom na naš transakcijski račun preko bank, ki je praviloma cenejše in enostavnejše!

Pridržujemo si pravico, da ta način plačila omogočimo le rednim strankam.

 Stornacija naročila / odstop od pogodbe :
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom  ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
•    previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
•    pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem  izdelkov, ki imajo lakirane površine, steklo
•    nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku
•    vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe
•    vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času  za odstop od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.
Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.
V primeru vračila kupec krije nastale stroške ki nastanejo pri vračilu pošiljke (poštnina-DPD).

 

Pri odpovedi naročila in vračilu blaga veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga navedena v b43.d členu Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:
Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku 14dni od prevzema izdelka, določenem za odstop od pogodbe.
Podjetje lahko na svoji spletni strani ponudi potrošniku tudi možnost, da elektronsko izpolni in predloži obrazec iz petega odstavka tega člena ali poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe. V takem primeru mu podjetje nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik. Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe.
Volino d.o.o se obvezuje, da v primeru odstopa od pogodbe takoj, ko je to mogoče ,najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za izstopno izjavo lahko najdete tukaj.

Vračilo blaga:
Če Vam naročeni izdelek ne ustreza, ga lahko v roku 14 dni na vaše stroške vrnete. Potrošnik krije stroške vračila blaga. Izdelek, ki ga vračate, bomo zamenjali ali pa ga enostavno vzeli nazaj. Če ste izdelek že plačali, Vam bomo vrnili znesek v vrednosti vrnjenega blaga. Zamenjave ali vračila ne bomo mogli upoštevati za izdelke, ki so bili pri Vas doma poškodovani ali uporabljeni. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na njegov Tr racun, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vračilo blaga za pravne osebe:
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot  to velja za potrošnike (fizične osebe). Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

 Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo):

»43.d člen:
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena tega zakona prenehajo obveznosti strank glede:
– izpolnjevanja pogodbe ali
– sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.
Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ne prevzema nobenih obveznosti razen obveznosti iz tega člena ter četrtega odstavka 43.d člena in a43.e člena tega zakona.«.

 

Neprevzem paketov

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje.

Stroški neprevzema znašajo 8€.

(2x poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški).

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
  • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno
  • informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vsi artikli so dobavljeni brez dekoracij ali električnih aparatov kateri so na sliki v kolikor to ni drugače navedeno

 TEHNIČNI OPIS POSTOPKA NAKUPA

 Izbrani izdelek, ki ga želite kupiti, lahko dodate v košaro s klikom na gumb "DODAJ V KOŠARICO". S klikom na ta gumb še niste izvedli naročila, ampak le shranili želeni izdelek za morebitni nakup. Košarica se nahaja v zgornjem desnem kotu, v njej lahko spreminjate količine izdelka ali ga brišete iz nakupa.

V primeru, da se odločite za nakup morate izpolniti še nekaj obveznih polj, ki so potrebna, da naročeni izdelek prejme pravi naslovnik. Obvezna polja so označena z rdečo zvezdico.

Avtomatična potrditev o prejemu vašega naročila bo posredovana na vpisan e-naslov. V kolikor potrditve niste prijeli nas prosim kontaktirajte preko elektronske pošte na e-naslov info@volino.si

Stvarna napaka:
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

 * artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
 * artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
 * artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
 * je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Obrazec za uveljavitev stvarne napake lahko najdete tukaj.

 

 POMEMBNO!
Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani in zaprti v originalni embalaži.
Denar v vrednosti vrnjenih izdelkov vračamo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Če izdelek ni po Vaših pričakovanjih, se lahko obrnete na nas preko e-maila ali nas pokličite na tel. 059 939 228 in z veseljem vam bomo svetovali. Za vse vrnjene izdelke, kjer se izkaže, da je prišlo do poškodbe zaradi nepravilne oz. neprimerne uporabe, reklamacije ne moremo upoštevati. Kupcu v tem primeru zaračunamo stroške vračila izdelka na njegov naslov. V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni obliki in količini vrniti prodajalcu v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blaga le-to vrne prodajalcu. Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika.

Podatki – varovanje podatkov:
Vaši podatki so pri nas računalniško obdelani in varovani v skladu z vsemi veljavnimi predpisi. Kupec soglaša, da se na elektronski naslov pošlje obvestila o Vašem naročilu. Vsa naročila pa si uporabniki lahko ogledajo tudi preko naše spletne strani.
Varovanje osebnih podatkov:

Volino d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Za nedoločen čas hranimo naslednje podatke naših kupcev:  ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Volino d.oo. (račun, odstopno izjavo, elektronsko ali fax naročilo, telefonsko oz. ustmeno naročilo pisno zavedemo k računu oz. predračunu).

Navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Volino d.o.o. hrani  samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke naših kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Dostopnost:
Kot ponudnik storitev informacijske družbe omogočamo enostaven, neposreden in stalen dostop do:
-       svojih podatkov, vključno s svojim elektronskim naslovom,
-       podatkov o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco z navedbo registra oziroma evidence in številke vpisa,
-       podatkov o obveznosti plačila davka na dodano vrednost in s tem povezanih predpisanih podatkov.
Uradni list RS, št. 98/2004 z dne 9. 9. 2004: 2. člen ZVPot

 Pritožbe in spori:
Volino d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Volino d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059 939 228 ali po elektronski pošti na info@volino.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@volino.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 Volino d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da do medsebojne rešitve ne pride, je za reševanje sporov pristojno sodišče v kraju bivanja kupca oz. potrošnika.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Vse informacije o reševanju potošniških sporov lahko dobite na spodnji povezavi.(platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS)).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Platforma za reševanje sporov

S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm

 Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Volino d.o.o., Ljubljana, 17.7.2021